Известие

Collapse
No announcement yet.

търся алфа 166

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Моята с 200 е на газ до ламарината на бензин Ама 1,6 кво повече мога да искам Събирам пари за 159
    Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

    FIAT Coupe 16VT
    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

    Comment


    • #77
      ПЕРФЕКТНАТА 166-ЦА НА МНОГО АРНА ЦЕНА...АМА...?!?

      Първоначално публикувано от Lucky Покажи съобщение
      Щот са акцизни.И щот си струват парите,няма как джамбазите да я шитнат за 6,7,8 хилки,взети от моргите.
      Alfa romeo 166 2.5 V6, 24v

      8700 ЛВ. Покажи в евро Покажи в usd Покажи в лева

      Дата на производство октомври 2001 г.
      Тип двигател Бензинов
      Мощност (к.с.) 188 к.с.
      Скоростна кутия Ръчна
      Категория Лимузина
      Пробег 156000 км

      Особености:
      4(5) Врати, ABS, Airbag, Аларма, Бордови компютър, Газова уредба, Ел. Огледала, Ел. Стъкла, Застраховка, Имобилайзер, Климатроник, Кожен салон, Ксенонови фарове, Лети джанти, Металик, Навигация, Серво управление, Стерео уредба, Халогенни фарове, Центр. заключване

      Допълнителна информация:
      Прекрасно състояние! ! Сменени ремъци, ролки, масла, филтри, профилактика на ходовата част, нови гуми, платен акциз! Екстри: ABS, ARB, ESP, XENON, GSM, NAVI, кожен салон, ел. седалки с подгряване, надуване и памет, 6-степенна механична скоростна кутия, BRC-газов инжекцион, ел. огледала с подгряване и прибиране и др. Спешно!

      Много ми е странно колеги, как се продава кола за 8700 лева със платен акциз от 4850 лева с газова уредба около 2000 лева с сменени консумативи около 700-900 лева с нови гуми около 800 лева, че за колко пари са я купили, че и печалба трябва да има за автокъщата. Иначе на снимките изглежда доста добре, пък и всичко си има.А комбинацията черен автомобил с бяла кожа е красота !!!

      Гледам я и едва се сдържам да не скокна до Пловдив...но зад тази цена да не се крие някоя ТЕСЛА...?
      http://images25.snimka.bg/005527620-thumb.jpg

      Comment


      • #78
        Странна работа . И аз се чудя. И тъпи ли са хората че да не взимат тази кола с такъв двигател, такива екстри за такива пари и в такова състовние....Че ако е както казва обявата и колкото пари да струва пак са малко.........
        sigpic166 TS 2.0 1999 ГИ

        Comment


        • #79
          8700 e само първоначалната вноска ...
          Който кара 166 ще ме разбере
          sigpic
          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

          Comment


          • #80
            Най-вероятно акцизът не е платен.
            156 2.4JTD '99 - продадена
            Nissan Murano '05 - не знам дали някога пак ще се кача на кола

            Comment


            • #81
              защо се инвестира толкова в Алфите !!!

              Всички ли който карат 166-ци инвестират толкова много пари и време за да са горди собственици на италианска лимузина ?!? Аз съм карал предимно немски автомобили във същия клас - БМВ -5 серия и Опел омега, а от няколко години и японски джип най вече зимните месеци.Немците ги карах като за последно на едната имах 70 000 км. за 7 месеца по родните ни пътища освен консумативи съм сменил вискозитетен съединител,дебитометър и една бензинова помпа, по окачването някаква биалетка,гърнета на аспуха и някакви дребни проблеми по купето ел. стъкла, централно, радиаторче на парно и радиатор на двг-то.Колата е 92 година,кара се зверски и по дупки, по магистрали и проходи ! Бавареца пък само профилактики и мръсна газ.Джипа само масла и филтри и ремъци и един път му заредих климатика нови зимни гуми, алпин дизел и на АРБАНАСИ на тест драйв.Единствената алфа която съм карал е 145-ца 1.9 JTD 2000 година.Смених и един лагер, че виеше и консумативите излезе ми всичко с труда около 210 лева.Карах я около 10 месеца с мръсна газ и без никакви проблеми (освен шофьорското ел.стъкло, една изкривена джанта от родните пътища) и я продадох на цената на която я купих. Сега съм се зазяпал в Алфа 166 и по конкретно в тази със 2.5 литровия мотор V6 24.

              Но направо се плаша като чета колко пари хвърлят колегите по техните италиански лимузини.То и аз обичам колата ми да е в добра форма да не лопа и да не тропа, като и подам да се стрелка, както се казва да се грижа аз за нея и тя за мене... Ама да стой повече време в сервиза отколкото на пътя и да инвестирам за няколко години пари колкото за една нова кола от по нисък клас !!!??? някак си не ми харесва твърде много идеята...

              Има ли колеги които щастливо да си карат 166-ците да сменят предимно консумативи и да се наслаждават на дълги километри, като заобикалят гаражните и сервизните такива майстори със усмивка и отдалече.

              Шофьор съм вече 12-13 години и разбирам че питането ми донякаде на някой може да се стори несериозно и нереално.Знам че една кола като се кара няма как да не се чупи и да не влиза в бокса къде за нещо дребно къде за по сериозно.Това добре ама за 1 година да се инвестират по 7-8 к + текущи !!!

              Весели празници на всички Алфисти : - ) ) )
              http://images25.snimka.bg/005527620-thumb.jpg

              Comment


              • #82
                АЛФА 166 2.5 V6 24

                Здравейте колеги !
                Относно по горното ми мнение за 166-цата

                Днес ходих до Пловдив,да я погледна тая красавица 166-цата 2.5 V6 24. Наистина много красив автомобил с много екстри е глезотийки, широк, удобен, абе имидж мейкър.Всичко изглеждаше много добре до момента в който момчето от автокъщата не запали двигателя...затрака като дизел в началото, след около 20-тина секунди,силното тракане намаля до ритмично чукане.А след няколко мин ути почти из4езна и не се чуваше.Но и тогава като подадеш газ колата забоботваше все едно някой от цилиндрите не работеше.Забелязах и че при подаване на газта по рязко има някакво забавяне на оборотомера спрямо натискането на педала-естествено това упражнение при спрял автомобил на свободна скорост.Друго което забелязах, има удар отпред който продавача е оправил и не крие за това, при внимателно вглеждане се забелязва разлика между разстоянието на двата фара и предния капак но това е при внимателно вглеждане.Аер бега до шофьорското място е бил отворен и 2-те жабки заяждат при отваряне а едната почти не се затваря, но и това не ме притеснява много.

                Двигателят ме притеснява с това притропване и претракване като дизелов автомобил.Дали са клапани или е нещо по сериозно ?!? Момчето ми каза че са и сменили масла филтри и ремъци и ролки +нови гуми.Мисля си че ако беше нещо дребно щяха да го оправят, а не да я продават на половин цена или греша ?

                Колеги кажете мнение според вас сериозно ли е и подлежи ли на ремонт или цената + изпълнението на някой самоук майстор ще ме доведат до нервна криза и празна банкова сметка !?!

                !!! ЧЕСТИТО РОЖДЕСТВО ХРИСТОВО !!!
                http://images25.snimka.bg/005527620-thumb.jpg

                Comment


                • #83
                  Според мен ако е така както казваш, ако трябва остави някои лев на продавача и я води на всякви диагностики, елкони и т.н. ... Исками се да кажа че колата е добра ама дедазнам............
                  sigpic166 TS 2.0 1999 ГИ

                  Comment


                  • #84
                    Първоначално публикувано от stefanov_simeon Покажи съобщение
                    Всички ли който карат 166-ци инвестират толкова много пари и време за да са горди собственици на италианска лимузина ?!? Аз съм карал предимно немски автомобили във същия клас - БМВ -5 серия и Опел омега, а от няколко години и японски джип най вече зимните месеци.Немците ги карах като за последно на едната имах 70 000 км. за 7 месеца по родните ни пътища освен консумативи съм сменил вискозитетен съединител,дебитометър и една бензинова помпа, по окачването някаква биалетка,гърнета на аспуха и някакви дребни проблеми по купето ел. стъкла, централно, радиаторче на парно и радиатор на двг-то.Колата е 92 година,кара се зверски и по дупки, по магистрали и проходи ! Бавареца пък само профилактики и мръсна газ.Джипа само масла и филтри и ремъци и един път му заредих климатика нови зимни гуми, алпин дизел и на АРБАНАСИ на тест драйв.Единствената алфа която съм карал е 145-ца 1.9 JTD 2000 година.Смених и един лагер, че виеше и консумативите излезе ми всичко с труда около 210 лева.Карах я около 10 месеца с мръсна газ и без никакви проблеми (освен шофьорското ел.стъкло, една изкривена джанта от родните пътища) и я продадох на цената на която я купих. Сега съм се зазяпал в Алфа 166 и по конкретно в тази със 2.5 литровия мотор V6 24.

                    Но направо се плаша като чета колко пари хвърлят колегите по техните италиански лимузини.То и аз обичам колата ми да е в добра форма да не лопа и да не тропа, като и подам да се стрелка, както се казва да се грижа аз за нея и тя за мене... Ама да стой повече време в сервиза отколкото на пътя и да инвестирам за няколко години пари колкото за една нова кола от по нисък клас !!!??? някак си не ми харесва твърде много идеята...

                    Има ли колеги които щастливо да си карат 166-ците да сменят предимно консумативи и да се наслаждават на дълги километри, като заобикалят гаражните и сервизните такива майстори със усмивка и отдалече.

                    Шофьор съм вече 12-13 години и разбирам че питането ми донякаде на някой може да се стори несериозно и нереално.Знам че една кола като се кара няма как да не се чупи и да не влиза в бокса къде за нещо дребно къде за по сериозно.Това добре ама за 1 година да се инвестират по 7-8 к + текущи !!!

                    Весели празници на всички Алфисти : - ) ) )
                    Ето аз колега карам 166 от 5 месеца и нямам абсолютно никакви оплаквания- жестока кола. Даже и няма признаци за това кое ще се развали първо.
                    Когато купиш кола втора употреба е много възможно да потрябва нещо да оправиш - иначе за какво ще я продава стария собственик. Ако проследиш внимателно постовете ще забележиш, че повечето са имали само веднъж проблем, а тези на които са се паднали коли с неприятности се събират на пръстите ми. Във форума се помга и затова пишат само хора с проблеми, ама според мен всичките коли са поне 3 пъти повече от регистриралите се в раздела "Преброяване на собствениците". Така че отношението безпроблемни към проблемни коли е радващо.

                    Comment


                    • #85
                      Първоначално публикувано от thepsycho Покажи съобщение
                      ...Когато купиш кола втора употреба е много възможно да потрябва нещо да оправиш - иначе за какво ще я продава стария собственик...
                      Всяко нещо си има определен живот, например съединител - около 200 хил.км, амортисьори - около 100 хил.км и т.н. Ако вземеш нова кола и я караш 100 хил.км няма да стигнеш до нито едно от тези неща, но ако вземеш кола на 150 хил.км, все на нещо ще му дойде времето. Така че това са нормални неща. Цифрите са големи, защото 166 е висок клас автомобил и частите са скъпи. Сравнение с Омега не може да става, защото само окачването ако вземеш, на 166 е много по-сложно. Ако го сравниш с мерцедес например, едва ли ще е по-скъпо. За сметка на това, поведението на пътя е несравнимо, благодарение на това окачване. Аз също съм карал германки и мога да кажа, че разлика в "чупенето" няма. Основната разлика идва от по-сложното окачване, съответно като го правиш, сменяш повече неща и излиза по-скъпо. Освен това е по-трудно за побългаряване.
                      Alfa Romeo 166 2.4 JTD
                      Блог за работа и кариера

                      sigpic

                      Comment


                      • #86
                        Каквато и 166-ца да вземеш ..

                        ще хвърлиш по нея между 1000 и 3000 лв. за да я приведеш в добро състояние.
                        sigpic
                        156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                        "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                        Comment


                        • #87
                          Има една в мобилето за 10000 евро, фейслифт, черна, 2004-та година - перфектната кола Колкото по-нова, толкова по-добре!
                          Giulietta 1,6 JTDm 2013
                          156 SW 1,9 JTD 2003

                          Comment


                          • #88
                            Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
                            Има една в мобилето за 10000 евро, фейслифт, черна, 2004-та година - перфектната кола Колкото по-нова, толкова по-добре!
                            А на такава феислифтна дали може да се сложи старата маска...
                            sigpic166 TS 2.0 1999 ГИ

                            Comment


                            • #89
                              Първоначално публикувано от qpwo Покажи съобщение
                              А на такава феислифтна дали може да се сложи старата маска...
                              Ако се джустираш нейде челно, може и да я загрозиш след тва
                              Giulietta 1,6 JTDm 2013
                              156 SW 1,9 JTD 2003

                              Comment


                              • #90
                                Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
                                Ако се джустираш нейде челно, може и да я загрозиш след тва
                                Ако мислиш че старата маска е по-некрасива - много се лъжеш. Няма такава уникална и готина визия. Супер ще е колата да е по нова 2003,4,5 година с маската преди феиса...
                                sigpic166 TS 2.0 1999 ГИ

                                Comment

                                Working...
                                X